Stressigt !

2012-11-29 - 18:10:16 - Kommentarer (0) -

Hejsan ! Eftersom jag inte har bloggat på ett tag nu så kände jag att jag var tvungen att slänga in ett litet inlägg ;))
Tänkte berätta om ridningen senast, vi red i paddocken och de var hur kallt som helst, fingrarna blev verkligen till isbitar. Luxine var inte heller på så bra humör så de blev lite tokigt ibland. Hon rusade mest och och de var för övrigt helt kaos, trots de så fick jag iallafall till några volter och travvarv :) på slutet satte jag upp ett litet hinder, först bara en sne bom, kan säga att de var omöjligt att hålla inne henne, hon bara rusade över de ! Tillslut gick de bra och jag höjde upp till 60 ungefär, gick jättebra de med ! :)

I morgon åker vi och rider efter skolan, sedan hem och städa. På kvällen kommer Agnes, Elin och Emilina, kommer säkert bli asbra !

Mobilbilder, kommer börja blogga från min IPhone så mycket jag kan :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv