Stockholm, onsdag #3

2012-11-10 - 15:59:29 - Kommentarer (1) - Foto - Människor;
 
hej ! 
har haft en helt okej vecka, i måndags så var jag med Emilina Elin och Agnes. 
i tisdags åkte jag och fixa stallet, red inte eftersom dom fick vaccination. i onsdags såg vi på film i skolan, de var typ två timmar. så vi vandrade ner till mimers hus och såg den där, Nicevill, de va riktigt bra tycker jag :)
efter de träffade vi Samuel. 
vi gjorde inte så mycket, vandrade runt lite i kungälv, haha ;) 
i går, åkte Elin och jag till stallet. Helena hade fått hem en ny Allround sadel som jag provade. den var riktigt skön, men vi får se om vi behåller den, vet inte änn :) 
vi red ut en sväng med Frida och Vanessa, de var mysigt, dock stack hon väldigt mycket med mig :( skitjobbigt, när hon bara rusar iväg och munnen blir som en vägg, men aja, annars gick de bra :)
sedan var de hem och duscha, sedan till kyrkan ! va jättkul, träffa massa trevligt folk ;)
idag har jag inte gjort så mycket, pluggat och städat. 
så snart ska jag äta, sedan åker jag, Emilina, Elin, Alex och Samuel in till kungälv och ser på bio. 
vi ska kolla på Skyfall, hoppas den är bra ;) 
 
ni får ha de super så ses vi :))

Kommentera här
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

Sv: Tack så mycket :))
Jag har inte testat det själv, men läste lite om det. Det ska vara bra och skarpt upp till 200mm, sen ska skärpan vara sämre om man zoomar mer. Den är ju inte så ljusstark, så det är bäst att fota med det en solig dag. Men den funkar säkert bra till vardagsbilder :))

2012-11-14 | 18:02:21
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv