stallträff

2012-11-21 - 15:09:31 - Kommentarer (1) - Övrigt;
                                Före                                                                Efter 
 
hej ! 
i söndags var de stallträff, vi städade och fikade, kul ! :) de blev verkligen fint i stallet, var ju inte jätterent innan, men men, de är ett stall trots allt ;) 
i går var jag i stallet själv, red ut en sväng, mockade fixade höet och myste med hästarna, inte helt fel ! ♥
i kväll följer mamma med mig så går vi bort till paddocken, ska träna på de som jag gjorde förra gången, vi får se hur de går ! ;)
just nu gör jag ingenting, ska fortsätta rensa bilder och plugga lite, denna vecka är de temavecka, så vi börjar 09:15 och slutar 13:45. men de betyder att vi kaanske får sluta tidigare några dagar, så idag slutade vi redan kvart över ett. var himla skönt att komma hem så tidigt, dessutom har vi inga prov och läxor denna veckan ! :D 
 
ni får ha de bra så ses vi ! 

Kommentera här
❤ w i l m a ❤ säger:

Fin blogg!

Svar: tack, desamma ! :)
Linnea Simonsson

2012-11-24 | 06:11:48
Bloggadress: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv