Freeeedag !

2012-11-16 - 15:18:24 - Kommentarer (0) - Övrigt;
hejsan ! 
min vecka har gått hur segt som helst, pluggat varje dag. men nu är alla läxor, prov och inlämningar klara, himla gött att de är fredag !
i tisdags var jag även och red i paddocken. de känndes helt magiskt, från att hon inte har kunnat gallopera på rakstreckan, gallopperar vi ett helt varv. och hon hoppade till och med, friviligt, så glad ! 
tränade ju för de mesta på de som vi gjorde den senaste träningen. så de var ett väldigt lyckat ridpass ♥
resten av dagarna var de plugg, desutom var jag med Emma i stallet. vi tog bussen direkt efter skolan och åkte till hennes medryttarponny Pärla. 
fotade dom, blev helt okej bilder, har inte fått dom ännu bara, men när jag får dom kommer de nog upp några :)
 
just nu sitter jag och myser med en kopp te, hade tänkt rensa bilder osv, eftersom den antagligen kolappsar vilket sekund som helst ! haha, den är helt fullpackad med massa skit :p
senare ska vi iväg till stallet och rida, tror de blir paddocken idag också. efter de ska vi till kyrkan, i kväll vet jag inte riktigt, men vi kankse skulle ha lite mys, jag Elin, Emilina och Agnes. var så längesedan vi va med varandra ♥
 
ni får ha de bra, så ses vi ! :D 
 
stackars dator :((((
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv