Sitter i bilen

2012-07-24 - 09:05:26 - Kommentarer (0) - Övrigt;
Hej, blev sent i går så jag orkade inte ta upp datan, hehe.
Mmen i allafall så hade vi jättekul, först tog vi tåget till ytterby sen
Sa dom att de va ngt fel på tågett så vi fick hoppa av där och ta grön express, 
Dså vi tjände inte någon tid precis ;) sen gick vi i nordstan tills 
Vi tröttnade vid 4 typ och tog busse till Liseberg. De varväldigt 
Mke folk men de va kul ändå. Så jag kom hem vid 10 och var helt slut!
Lyckad dag ! :D
 
Så nu taggar vi några timmars bilfärd till sommarstugan,
Kameran är med och jag stannar till på torsdag. 
Tror inte jag har ngt Internet där, men om jag har de så är datanmed.
AnnarjAnnars kommer jag blogga från mobilen, så antagligen inga 
Bilder. 
Ni får  ha de bra så ses vi :) 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv