Höloftet

2012-07-31 - 23:37:56 - Kommentarer (0) - Vänner;
 
hej ! 
idag gick jag upp vid typ tio, och åkte till stallet vid elva. 
när vi kom dit, haha ! herregud så söta små ungar de finns i världen, haha, så lekte vi "haj" i stallet, vilket var vädigt uppskattat, haha ! :') 
sedan, gick vi in med presenterna till Helena och stog och snacka där en stund. sen tog vi in hästarna och red ut en sväng till jägersberg. myss ! <3
 
i morgon, vet jag inte hur de blir, eller vi fyra ska iaf träffas. Äntligen ! 
och inte nog med att vi ska träffas på dagen, vi ska nämligen göra de hela lite roliga och sova på höloftet. 
hmm, undra hur de kommer bli, hahah. fniss, skrik, rädlsa, skratt, hahah, vi får se ! 
ska bli grymt kul iaf, ska försöka ha med mig kameran hela dagen i morgon så får ni nya bilder på torsdag förhoppningsvis ! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv