borta bra men hemma bäst !

2012-07-27 - 15:25:05 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt;
hejsan !
igår åkte vi hem vid typ 6 och kom hem runt halv tolv, ganska mysigt att åka bil så länge, men snacka om att jag var trött ! hela dagen var underbar igår - som alla andra, den började med att jag, mamma och pappa gick upp vi åtta och gav oss ut på en springtur. när vi kom hem cyklade vi dirket ner till havet och tog ett morgondopp, åååh så mysigt ! sen åkte vi hem och började packa för hemfärd. först åkte pappa och ställde bilen på en ö (hasslö), när han kom tillbaka gick vi ner till båten, vi åkte till arpö då också. 
där låg vi och sola och bada i några timmar, sen gick vi tillbaka till båten och åt pastasallad. efter de så
skjutsade mormor och morfar oss till hasslö och vi åkte hem. hur mysig dag som helst.
 
 
bilden e från i onsdags. 
 
idag väckte dom mig runt halv elva (-.-), låg och drog mig ett tag och gick upp och åt frukost. 
de ända jag gjort idag, är att sola och fixa naglarna typ. vid halv fyra- fyra eller ngt åker vi till stallet, tror jag rider barbacka idag. oooh vad jag har saknat Luxine !
sen sticker jag hem och äter och sedan bär de av till Malin där de är lite "myskväll" ;) 
vet inte hur sent de blir men jag bloggar nog inte när jag kommer hem. 
 
 
sötan ! ♥
 
i morgon åker jag och Elin in till göteborg, igen heheh. elleer aa, vi ska bara fixa en sak.
sen blir de godis och film från hemmakväll och sedan "föräldrar fri kväll" eller vad säger man ? haha ;)
så har inte en aning om jag kommer hinna blogga i morgon .. :/
 
 
sötis elin får stå för bild :')
 
de kanske kommer upp bilder från midsommar i ett tidsinställt, så håll utkik ;)
 
ha de bra !

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv