bilder från igår

2012-07-28 - 20:12:30 - Kommentarer (1) - Foto - Människor;
 
tjena !
 
bilderna är väldigt suddiga, och dålig kvalitet på, men de va på kvällen ;)
de va jättemysigt igår, först ta ett dopp och sen hem och titta på film och mysa. 
idag, vi åkte inte in till gbg, istället skjutsade malins mamma in oss till kungälv, så fixade vi lite hemligheter och sedan köpte godis och hyrde fil på hemmakväll :)
när vi kom hem ,, eeh ja vi typ lagade mat och sedan gjorde vi inte så mke, sen gick dom hem och åt och packade och kom sen tbx, hahah ;) 
har fixat mys och sånt nu så, jaaa nu kör vi tjejor !! :D

Kommentera här
Emilina säger:

Åååh :( saknsr er så j*vla f**king mykke!!!!!!!!!!!!!

Svar: hahaha, saknar dig med :')
Linnea Simonsson

2012-07-28 | 20:16:11
Bloggadress: http://emiiliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv