bilder från dagen

2012-07-25 - 23:59:34 - Kommentarer (0) -
 
 
 
 
 
heej !

har haft en helt underbar dag, igen. stack ut med båten vind elva, seglade någon timma och la till vid en välkänd ö.
ååh, helt underbart ställe. de va jättemysigt, har badat och solat i massor ! i morgon blir de en sväng med båten och sedan hem, hoppas att jag hinner rida i morgon men vi får se.
har tagit en del bilder idag, men alla kommer inte upp nu, vissa i morgon så att de inte står helt still :)

blev för övrigt ganska nöjd med bilderna, dom är inte mke redigerade.

hoppas ni haft en lika underbar dag som jag, så ses vi i morgon :)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv