mögel dag

2012-12-30 - 13:23:11 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt;
 
tjenare !
haft det bra ? de har iallafall jag :))
jul firade jag i småland, hos min mormor och morfor, och kusiner. vi kom hem i onsdags. 
sen dess har det inte hänt så jättemycket, i torsdags åkte Emilina Elin och jag in till nordstan till rea:n , men hittade ingenting .. men jaja så är de, livet går vidare ;) 
dom senaste dagarna har jag typ varit med Elin och Emilina hela tiden, träffade Agnes en stund i går kväll :) 
på nyår ska jag vara hos Agnes, men bästa tjejerna, tror att de kommer lite fler också men de är inte bestämt än har jag förmig, det kommer nog bli grymt och kameran kommer självklart vara med ! :)
just nu har jag inget för mig, förutom att rensa min dator, får snart panik på den, så seg och allt, kankse lite för mycket bilder ;) 
aja, ni får ha de, så ses vi :) 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv