min vecka

2012-12-02 - 21:18:36 - Kommentarer (0) -
 
hej ! 
där över ser ni hur min vecka har varit. ↑ helt okej, den har bara gått lite väl fort hehe :p 
i fredags var jag och Elin och red, inget speciellt, bara skrittade ut en stund :) 
vid halv åtta tiden kom 'Agnes, Elin och Emilina. då lagade vi tacos och kollade på film, mysigt ! 
sedan sov dom över, Agnes åkte hem vid 7 eftersom hon typ skulle hoppträna, lite synd men ja. 
hela den dagen låg vi och kollade på film och degade i sängen, ganska go dag att bara får ta de lugnt ändå :)
framåt kvällen åkte Elin hem, men ingen kunde komma och hämta Emilina, så hon sov över en natt till. vi gjorde inte så mycket, vid typ 9 bestämde vi oss för att ha en photoshoot, här kan ni se bilder från kvällen.
 
idag har jag varit på gudstjänst, fotat i de fina vädret, pluggat och ridit. bilder från idag hittar ni här :)
när vi kom till stallet, var både Helena, Frida och Håkan ute. vi har fått hem grejerna från den nya sadlen, de var bl a. en jättefin westernsadel med tillbehör. red i den och den var jätteskön ! vi provade även lite täcken och sådant :) 
 
ni får ha de bra, hejsvejs ! :))
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv