Julstress

2012-12-20 - 18:26:47 - Kommentarer (0) - Vänner;

Hej !
Nu har jag äntligen tid för att sätta mig och skriva lite :)))
Så himla skönt att de är jullov, de är verkligen efterlängtat och jag ska ta vara på varenda sekund!
Denna veckan har jag stressat hela tiden kännas de som, de har i alla fall varit saker hela tiden.
I måndags, Elin och jag åkte till Kungälv en stund och kolla julklappar, i tisdags tog jag spruta och kollade lite grejer med mamma. I onsdags var de aschill, alla åttorna åkte skridskor och badade så vi slutade typ ett, efter de åkte vi hem till Agnes en stund.
Idag var de 'skolavslutning', vi började vid nio och slutade vid halv tolv ungefär, då tog jag, Elin, Emilina och Agnes bussen in till nordstan, har handlat alla julklapparna nu, underbart ;)
Så kom hem för en stund sedan, helt död typ, senare i kväll nån gång ska jag iaf till Emilina och ha 'minijul' med Agnes och Elin :) de blir nog najs, vi får se om de blir några bilder.

Sen va de en grej till haha .. Som ni kanske har märkt har de inte varit några bilder eller nån ting, jo de är för att jag naturligtvis glömde min älskade kamera hos min moster när jag var där för två veckor sedan typ, så jag får tillbaka den på julafton, längtar så haha !


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv