11 frågorsleken

2012-12-28 - 18:07:53 - Kommentarer (0) - Övrigt;
1. Favoritgodis? hm, aso jag vet inte, har ingen speciell favorti, men tror det är lakrits och choklad :)
2. Länder du har varit i? jag har varit i Danmark, Norge, Egypten, Tunisien, Turkiet, Spannien och England :)
London 2012
3. Favoritmöbeln i ditt rum? måste nog säga att det är min säng ;)
4. Hur har detta året varit? helt okej, både mot-och framgångar, har kommit väldigt lågnt med Luxine. fått helt nya underbara vänner, men ändå bråk och sån skit. men måste säga att de varit grymt !
5. Vad har du för mål till nästa år? lite olika, sattsa allt jag kan på skolan, träna mer, lägga mycket mer tid på min älsklingponny, äta rätt, och kontrollera mitt humör mer ....
6. Vad vill du bli/jobba med senare i livet? sedan ganska länge tillbaka har jag velat blir polis, och de vill jag fortförande :)
7. Tycker du att det är snyggt att trä pärlor på hörlurar? ja det tycker jag, bara man inte tar alla möjliga färger utan gör ett mönster, har ju de själv så :)
8. Vad är du mest nöjd med hos ditt utseende? helt ärligt så är det ingenting ! 
9. Vad använder du när du skriver detta; Mac eller annan dator ? använder min skoldator, dell :)
10. Läser du min blogg? ja de klart jag gör !
11. favortitårstid ? våren och sommaren, eftersom jag fyller år i april, hihi :)
 
jag blev utmanad av Frida. :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv