livet kom i mellan

2014-09-18 - 09:53:00 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
haha jag suger verkligen på det här. men har inte vetat va jag skriva eller ngt och har inte fotat så mycket! så blir det ibland ;) skolan har kört i gång nu och idag skriver jag mitt första prov.. hjälp liksom tänk om de är assvårt?! 
annars har det inte varit så mycket plugg vilket är väldigt skönt. har haft för mig en hel del sedan sist men inget jag tänker skriva om utan de får bilderna stå för haha ↑ 
tänkte bara gå in o uppdatera lite så ser vi när nästa gång blir, haiiidoo :)))

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv