Portugal

2014-05-19 - 13:33:00 - Kommentarer (0) - Foto - Resor;
 
wiie.. nu äntligen har vi beställt resa! I juli åker jag, mamma och pappa till Portugal och stannar där i en vecka. Vi har velat åka men inte vetat vart, så såg vi denna resa för ett billigt pris och vi slog till! 
Jag älskar att resa, tänk bara vilka fota man kan ta!? eller hur mycket man kan shoppa?! och alla långa sandstränder! blir helt till mig, haha! 
Är så taggad, längtar väldigt mycket faktiskt. Det var mer än ett år sedan jag var på semester, så nu vill jag verkligen ut och resa! Vi har inte bestämt något eller så än, men tror att det kommer bli väldigt bra :) 
Idag är det exakt 58 dagar tills vi åker, så låt tiden gå fort ;) 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv