Kungälvs Cruising

2014-05-26 - 22:16:59 - Kommentarer (0) - Foto - Människor, Foto - Övrigt;
 
I Lördags åkte vi in några tjejer till kungälvs Cruisingen, vi var inne vid halv sju och åkte hem vid halv tolv. Efter ett tag kom även killarna in, men dom åkte hem efter ett tag.
Så vi var där i stort sätt hela kvälle, det var faktiskt väldigt kul! Även om jag inte kan något om bilar, hehe, så var de häftigt att se alla gamla fina bilar! Vi gick mest runt, fram och tillbaka genom hela kungälv, hade en jättebra kväll med mycket skratt och goa vänner! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv