Helg, äntligen

2014-05-09 - 21:57:02 - Kommentarer (1) - Foto - Ätbart;

 
Fredag idag, en helg som verkligen behövs! Gjorde två nationella idag, matte och muntligt engelska. Det är så såååå skönt att det snart är slut, nästa vecka gör vi sista provet i religion. 
Efter skolan gjorde jag mig värsta goa mellanmålet (?), så gott! ↑ Kikade även på första avsnittet av Game of thrones, måste börja med en ny serie nu när Lost är slut... det va faktiskt väldigt bra så det blir nog en ny favorit! :) 

Har varit ut på en promenad med isa, så himla underbart väder så de va mysigt!! 
Tänkte sätta på ett nytt avsnitt, blir nog en lugn och tidigt kväll men de behövs ibland! 
 

Kommentera här
GoForFit säger:

Mums! :)

2014-05-09 | 22:28:14
Bloggadress: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv