mitt Februari

2014-03-02 - 13:15:00 - Kommentarer (0) - Månaden;
Var hos Philip en kväll, superkul!
Under lovet bakade jag snickerskakor, som blev väldigt goda!
Var även på filmkväll hos Fredrik och åt pizza med goa vänner!
Spenderade en hel dag med mina tjejer, lite fotning och mys med frukt och nutella framför skräckfilm.
Var i gbg en hel dag och shoppade lite, åt frozen yoghurt, så gott!!
Gjorde en god fruktsallad efter att jag och Eme hade vart på gymmet.
Träffade Samuel, Samuel, Alex, Elin, Gustav, Edvin och Eme en kväll, myys! 
Var med Isa, Fabin och Kajsa på alla hjärtans dag. 
Färgade håret mörkt och passaded mormor och morfars kisse.
Var på kalas för farfar.
Fotade med Elin, Sara och Luxine. 
Var på Göteborgs horse show!
övriga bilder. 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv