Sommaren är här

2014-06-02 - 20:35:44 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
Idag kom jag hem en timma tidigare från skolan, vilket var väldigt skönt! Cyklade direkt upp till stallet och tog god tid på mig i hagen, ehe (resultatet ser ni över). 
Red ut en sväng med mycket trav och galopp, lilla piggisen haha <3 de va verkligen jättemysigt men såååå varmt, ska verkligen inte klaga..
När jag skulle plocka i ordning i stallet tappade jag min kära telefon med skärmen nedåt. Det gjorde sönder den totalt så den är antagligen utan räddning... jävla skit, såå surt. Den har hållt sig bra i typ 2 år och nu innan sommaren också... aja får försöka stå ut så länge jag kan...
 
I vilket fall går jag bara en riktig skoldag till på Munkegärde skolan, i morgon. Alla nio är lediga på onsdag och på torsdag tar min bror studenten så är lediga då med. Och eftersom det är nationaldagen på fredag så är vi lediga då med, haha snacka om chill vecka att gå två dagar! 
Och i morgon åker datorn in också, wähä, känns väldigt sorgligt faktiskt och även om den suger så kommer jag sakna den... 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv