Skolavslutningen

2014-06-12 - 14:04:38 - Kommentarer (0) - Foto - Människor;
 
Hade en så bra avslutning igår! Det började somsagt i skolan med middag och underhållning ifrån lärare och elever. 
Det var jobbigt att veta att det var sista gången man går i samma skola tillsammans, alla var superfina! 
 
Efter det så drog vi hem till Kajsa och bytte om och fixade till oss för att dra till festen. 
Vi mötte upp några kompisar i kungälv och gick tillsammans dit. Där stannade vi tills kl 2, det kom inte så jättemånga men det var en rolig kväll iallafall! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv