Måndag

2014-06-23 - 15:43:05 - Kommentarer (2) - Foto - Ätbart;
 
Vaknade vid 10 idag, gjorde mig värsta drömfrukosten som ni ser ↑ kanske inte de finaste pannkakorna men goda var dom ;) Vid 12 åkte jag och träffa Jacob, vi satt och snacka i typ en timma, vilket var väldigt skönt! Efter de vandrade jag hem till eme, vi snackade också bara, lika skönt de. Gick hem vid halv 3 tiden och har fixat lite bilder och kollat på game of thrones, ska till stenungsund med mamma sedan en sväng :)

Kommentera här
felicia säger:

Ser gott ut :)

2014-06-23 | 19:59:12
Bloggadress: http://feliciaholmgren.devote.se
Ida - foto & häst säger:

men åh så gott!
sv; tusen tack sötnos!! ❤

2014-06-29 | 21:23:14
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv