I morgon åker vi

2014-07-15 - 10:56:47 - Kommentarer (0) - Foto - Resor, Linnéa;
 
Packar för fullt just nu, i morgon åker jag, mamma och pappa till Portugal, Lissabon. Kan inte säga att jag är jättetaggade direkt, lite konstig eftersom jag verkligen älskar att resa! Dock är jag sjukt taggad på att få fota en massa! de va ett tag sen nu...
Men får väl hoppas på att suget kommer tillbaka i morgon när vi faktiskt kommer åka, det ska ändå bli mysigt att gå ut och äta varje kväll, hotellfrukost, sola och förhoppningsvis shopppa en del. 
 
Igår var jag och Elin och såg Förr eller senare exploderar jag eller The fault in our stars som den heter på engelska. Den var såå bra men sååå hemsk, det blev en hel del tårar hehe..
Jag har ju läst boken,  men hann inte läsa klart den innnan bion, så har typ 20 sidor kvar som jag får läsa ut idag. De klart att det alltid är irriterande när dom gör om saker från boken till filmen.. menmen den var bra ändå. 
Efter de träffade jag Matilda och Linda och Elin åkte hem, vi gick runt lite i göteborg, så kul nu när det är gothia! Jag åkte hem med halv 12 bussen, somna direkt.. va så trött.
ska in idag igen, haha, så måste fixa klart mig nu, vi ses ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv