Tamron AF 70-300mm

2014-01-09 - 14:43:39 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt, Linnéa, Nytt;
 
nu äntligen har jag skaffat mig ett till objektiv, det blev ett telezoom på 70-300mm! 
jag fick hem det igår så har inte testat de så mycket, men än så länge är jag väldigt nöjd! :)
tror detta kommer bli en ny favorit, ska bli skönt med lite zoom, jag bara använt mitt fasta 50 mm objektiv nu de senaste :)
 
skolan idag va jätteskön, vi fick håltimma sista lektionen så kom hem ett i stället för två, ska fixa lite i mitt rum och senare ska jag dra mig till gymmet. hörs! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv