Nyår 2013

Bästa!!
 
hade en grym nyår i går! kunde verkligen inte blivit bättre, hade så kul!!
Var hos Morten med massor av goa och underbara människor, vi dansade och spelade mest pingis haha... 
nej, men de va sjukt kul! åkte hem vid 3 och somna direkt haha, tack alla som gjorde nyår 2013 bäst!! ♥
Nu tar vi nya tag och börjar ett nytt år, haha, standard typ. Hoppas detta året blir så grymt, sommarlovet ska bli BÄST!

Kommentera här
Frida säger:

Tack själv Liiii! ❤️

Svar: <3
Linnea Simonsson

2014-01-01 | 15:48:01
Bloggadress: http://fridazlindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv