New Jeans

2014-01-31 - 16:24:08 - Kommentarer (1) - Foto - Övrigt, Linnéa, Nytt;
 
I går efter skolan åkte jag och Elin ner en sväng till kungälv, behövde köpa jeans och hittade ett par som jag köpte, tror jag är nöjd!
 
I kväll ska jag in till göteborg med några vänner, vi ska träffas ett gäng hos en kompis, kommer säkert bli jättekul! :) Kom hem en halvtimma tidigare från skolan, så har tittat på ett avsnitt av Lost, duschat, städat mitt rum och nu ska jag göra i ordning mig och platta håret. Vi åker in vid sex, innan de ska jag äta tacos med familjen, standard ;)
 
Tror detta kommer bli en jättebra fredag! Jag tar med kameran, så får se om de blir några bilder tills i morgon :) Hoppas ni får de lika bra som jag :)

Kommentera här
Julia Ivarsson säger:

Snygga! :) JC?

Svar: tack! ja, från JC :)
Linnea Simonsson

2014-02-08 | 16:52:28
Bloggadress: http://www.kindofjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv