Ny vecka

2014-02-16 - 21:44:46 - Kommentarer (0) - Foto - Djur, Linnéa;
Random bild på en väldigt söt kisse som jag såg i stallet 

Haft ett bra slut på lovet ändå, igår var jag hos Jacob med massa andra Goa vänner, jättekul! 
Idag åkte jag, mamma och mormor till Stenungsund och shoppa lite, fick med mig en tröja och ett par byxor hem :)
Nu på kvällen åkte vi även in till Kungälv och och åt på fars hatt, mysigt! :) direkt efter så åkte jag till Elin, vi skulle "plugga" men snackade bara... :p 

Inte alls taggad för skolan, men de är bara att bita ihop... Ni får ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv