myskväll

2014-08-14 - 21:44:03 - Kommentarer (1) - Foto - Ätbart;
 
Igår kom Elin och Alexandra till mig vid 9-halv 10 tiden på kvällen, vi lagade tacos och bara myste framför teven, goa tjejer! Elin sov över men Alexandra skulle upp och träna i morse så hon åkte hem. Vi sov till typ halv 11 vilket var jätteskönt, sen gjorde vi (Elin) underbaraste och goaste frukosten, amerikanska pannkakor <3333
Nu väntar 4 dagars jobb så ska sova snart, seegt! och i dag är det även en vecka kvar till skolan börjar, sjukt hur tiden går fort, vill ha mer sommarlov.... gonatt!

Kommentera här
ɑ n n i k ɑ säger:

Mumsigt :)

2014-08-15 | 15:18:55
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv