materiell lycka

2014-08-31 - 17:22:55 - Kommentarer (1) - Foto - Övrigt;
 
Denna godingen fick jag med mig hem från skolan i fredags, snacka om att vara riktigt jävla happy!!! 
den är såååå snygg och stilren, är helt såld på den. Dock är det sjukt svårt att lära sig allt när man är van vid en pc... men man lär sig väl efter tiden ;) 
har haft en jättebra helg, har jobbat idag så fick ingen sista sovmorgon haha... men har ändå haft rikigt kul med mina fiiiina vänner <3 <3
om en timma cyklar jag o elin bort till lunnevi och kollar killarnas fotbollsmatch, och kameran är med. vi hörs :)))))
 

Kommentera här
En gammal klasskompis säger:

Vilken skola gav ut en sån skönhet? :D

2014-09-01 | 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv