Mitt Mars

2014-04-01 - 15:51:00 - Kommentarer (0) - Månaden;
 
Min månad har varit sådär, dels för att min kamera har varit på lagning halva månaden (haha). Så jag har inte kunnat fota mycket, men har haft annat för mig ändå ;) Träffat många fina vänner trotts att det inte hänt så mycket på helgerna, har ridit Luxine rätt så mycket och vi började greja med Lindie! 
 
Gillar inte Mars alls, aldrig gjort haha. Den känns bara som en väldigt lång och seg månad, det är inte fint ute för att vinter percis är över. Men dom senaste dagarna har det ändå varit fint ju! 
Skönt att den är över... och idag är det bara  25 dagar kvar tills jag fyller 16, lääängtar :')

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv