Måndag

2014-04-07 - 21:12:35 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
Fina Aurora :')
 
Bra måndag ändå, började med sovmorgon, och inte så jobbiga lektioner. Mest förberätt mig på fysik i NP i morgon, ååh jag är så död...jag är så jävla dålig i fysik så de är sinnesjukt, självklart har jag oturen med mig att få det i just NP också, så typsikt.. 
Annars är den här veckan typ proppad, allt kom nu efter att ha varit "lediga" från skolarbeten i några veckor, så de är ju lite surt, prov och glosor hit och dit. Men men, ska stå ut för nästa vecka är det ju ändå påsklov, underbart!!
 
Efter skolan åkte jag och mamma upp till Aurora och promenerade henne en stund på vägen, hon var ganska stresad och gjorde några hopp och felsteg då och då. Men annars gick det bra :) på vägen hem åkte vi upp och gav dom små fjordingarna mat, hihi ;) 
Ska plugga vidare och duscha, ha de! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv