härlig onsdag

2014-04-02 - 21:59:36 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar, Linnéa;
 
åh jag älskar onsdagar! haha! haft en jättego dag, det började med NP i engelska, uppsats (kan dock inte påstå att det gick så bra) och sedan en halvtimmas SOlektion, efter det åt vi och sedan hade vi håltimma i en och en halv timma, efter de hade vi idrott sen sluta vi. när jag kom hem käkade jag lite snabbt sen åkte jag upp till stallet, borstade henne ett bra tag och tog ut henne en stund i paddocken och tränade lite med henne :) jag cyklade även upp till Aurora och borstade henne lite, promenerade och fixade mat, vi hjälper Elisabeth med henne lite denna veckan! 
 
Jag åkte tillbaka till stallet efter Aurora och red med Helena, jag på Luxine och hon tog Lindie. Första uteritten på Lindie och vi red i typ 20-30 min. Allt gick jättebra och båda två var lugna, så kul!! 
När jag kom hem tog jag en liten promme med Elin och bara snacka, myyysig. 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv