deg dag

2014-04-17 - 21:33:46 - Kommentarer (1) - Foto - Övrigt;
 
vid halv elva kom Jacob, Eme, Agnes, Elin och Fredrik hem till mig på lite besök. Vi käkade go brunch med scones och frukt osv, Jacob, Fredrik och Elin åkte hem efter ett tag, Agnes och Eme stanna kvar hela dan. Vi har bara legat i soffan och druckit te samtidigt som vi kollat på massa avsnitt av American Horror Story. 
Agnes åkte vid 4 och Eme vid 7, så då åkte jag och mamma och träna. ha deeee :)))

Kommentera här
Sofie säger:

Åh så gott det ser ut!

2014-04-24 | 13:40:06
Bloggadress: http://photo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv