äntligen 16

2014-04-26 - 17:49:46 - Kommentarer (1) - Foto - Ätbart, Linnéa;
 

haft värsta grymma födelsedagen! jag blev väckt av familjen som hade gjort pannkaksfrulle, så gulliga! jag gick upp och klippte gräset och bakade.                                                                                                               vid halv 12 träffade jag Elin och Fredrik. söta som dom är hade dom gjort en liten överraskning till mig, så jag gick och leta efter lappar som va gömda på våra gamla lekställen när vi gick på lågstadiet, så mycket minnen! vi fikade även i solen också, tack snälla ni! 

vid 3 kom farmor och farfar, vi har ätit och fikat lite oså.
ikväll är det grillmys i skogen men massa underbart folk som gäller, vi några stycken tältar även. mysigt mysigt! de har ju varit så sjukt fint väder, så underbart! 

hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentera här
KassandraPalma säger:

åh så god och fin tårta!

2014-04-26 | 18:06:47
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv