Sötaste jag sett

2013-09-29 - 19:44:00 - Kommentarer (0) - Foto - Djur;
 
hela dagen har jag pluggat, Matte prov på tisdag och SO-inlämning om en vecka, orka skolan.. haha
åkte iaf upp till stallet vid 5 och longera henne, fick även lite bilder på kattungen i stallet :')
min helg har verkligen sugit, i fredags red jag lektion på sthrk, sjukt bra pass var det, vi jobbade mest på att öppna osv, red utan stigyglar typ hela tiden, så jäkla jobbigt.. haha.
var hemma hela kvällen efter de, i lördags åkte jag och mamma in till Gbg och på kvällen var jag hemma och kolla film.. haha nolife? 
aaja, ska fortsätta med SO:n nu, ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv