Cozy

2013-09-22 - 14:13:01 - Kommentarer (0) - Foto - Övrigt;
 
idag är en såndär dag då de regnar, är kallt ute och man sitter inne hela dagen- och pluggar!
har prov i morgon på alla Asiens länder och huvudstäder... skjut mig typ :((
 
kvällen i går och i fredags var iaf roliga, haha, i fredags var vi bara hemma hos mig, elin, agnes, emilina, alex, morten, jacob och gustav var dom som stannade längst, vi kollade bara på film och gjorde inte så mycket ;)
i går träffa jag agnes och emilina vid 7 tiden, så åkte vi runt lite i agnes epa, och träffa lite folk efter de, haha inga detaljer med kvällen var grym iaf!
 
ska fortsätta plugga nu, ha de!
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv