Mitt September

2013-10-01 - 20:07:22 - Kommentarer (0) - Månaden;
 
denna månaden har varit helt okej, fotat ganska mycket faktiskt. dock har de även varit ganska mycket motgångar, ett tag var mitt liv kaos typ, också går katten och dör helt plötsligt... min väldigt nära granne gick även bort för några veckor sedan... usch, inte kul als!
 
har för övrigt extremt mycket plugg just nu, därav inte så bra bloggning. efter denna veckan kommer jag vara helt död, bokstavligen!
har iaf varit i Stenungsund efter skolan med mamma idag, fick med mig ett par skor, ett par byxor en tröja och en mascara! ska försöka få de på bild så snart så möjligt, när jag får lite tid att andas, haha.. aja, ska dyka ner i religons boken nu, ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv