Mitt Rum - före och efter

2013-10-31 - 13:41:07 - Kommentarer (2) - Foto - Övrigt;
                                                                     FÖRE                                                                       EFTER
haha, jag renoverade mitt rum för snart tre månader sen, aja bättre sent än aldrig haha ;) 
synd att bilderna blev så kassa bara...
                           

Kommentera här
Anonym säger:

Snyggt!! :) <3

2013-10-31 | 19:54:55
Anonym säger:

kan man hitta den love tavlan någonstans? den bokstävstavlan, jättefin!

2013-11-03 | 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv