Söndag

2013-11-17 - 20:53:28 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
 
har typ inte gjort någonting denna helgen, eller i går var jag ju hos Linnea, men idag har jag inte gjort spec mycket. åkte upp till stallet vid 2, red ut och testade lite nya vägar, hon är så sjukt "hårig" nu, ganska jobbigt men ändå mysigt! gossiiii. 
kom på förut att jag glömt skicka in en inlämning som inte ens var klar, nu är den inne iaf så får vi se hur de går, haha känns ju så grymt bra... 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv