min helg

 
hej på er!
igår åkte vi till farmor och farfar på dan, vi stannade även till vid torp på vägen dit, fick med mig lite smink hem bara, som vanligt.. haha. vi stannade iaf till 5 ungefär och min dag bestod nästan bara av plugg.
 
idag tog jag sovmorgon till elva, så skönt! träffade bästa (och saknade) Elin en stund på dagen också, mys!
sedan vid 3 åkte jag upp till stallet med Elisabeth, vi tog en tur i skogen, med både mörker, hagel och blåst, men det gick bra ändå! 
har pluggat lite nu på kvällen och ska försöka somna tidigt i kväll ;)
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv