dränker mig själv i plugg...

2013-11-14 - 19:35:46 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
efter skolan åkte jag med Cicci till stallet och fota henne och Hasse. många bilder blev det, men dem flesta är typ likadana.. men vissa blev riktigt bra!
kom hem vid halv fem tiden och sen dess har jag pluggat, haha, kan ju glömma den där pluggfria veckan som jag nämnde i söndags... 
ska fixa lite tidsinställda till i morgon och över helgen, sen fortsätta med plugget. 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv