Sämsta dagen

2013-05-08 - 17:13:42 - Kommentarer (1) - Vänner;
 
 
haha, jag Elin och Frida i femman typ, på skolavlsutningen, haha såååå små :')
 
aa, kan ju börja med att säga att denna dagen varit sämst typ.. allting var helt okej tills näst sista lektionen då vi fick reda på våran klass typ ska splittras .. alla sjuor och åttor ska tydligen bli 3 st klasser i varje årskurs i ställer för 4:a.. ååååh så himla tråkigt, älskar verkligen min klass den är helt perfekt, sen så skulle vi få nån ny lärare i nåt ämne också, vet inte hur det blir med det. sååå inte glad över det!
 
nu är det iaf slut på alla prov, har varit typ 5 veckor fullproppade med inlämningar och prov, så skönt att skriva sista provet idag! fast allting är ju inte slut men vi har inget prov på minst två veckor fram iaf :)))
skulle egentligen rida med Helena idag, men tror att vi hoppar de då det öser ner regn. 
 
 
 

Kommentera här
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

Sv: Jag tror inte att du skulle märka så stor skillnad på bildkvalitén på dom olika kamerorna i den prisklassen. Jag tycker att det är viktigare med bra objektiv. Ett fast 50mm 1.8 passar bra till mycket, bland annat porträtt och det ger en fin suddig bakgrund.

2013-05-09 | 13:43:25
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv