Nikon D3200

hej !
i onsdags kom det hem ett stort paket till oss, jag hade nämligen i söndags beställt en ny kamera, och det blev en Nikon D3200! 
av det som jag har fotat med den så är jag väldigt nöjd, kommer nog blir superbra! 
 
här är tre bilder tagna med den kameran, och objektivet nikkor 50 mm f/1.8G.
 
lite om veckan:
alla dagarna har rullat på och det har varit aschill i skolan.
i måndags gick jag till skolan, men några lektioner var jag inte på, i stort sätt alla elever i åttan och sjuan hade bestämt sig för att strejka, eftersom dom ska splittra klasserna. så först satt vi utanför aulan i någon timma, sedan tågade alla ner till Kungälv, först till mimers och sedan till komunhuset. så satt vi och vänta där ett tag. 
efter en stund gick några elever in till ett möte, och resten gick tillbaka till skolan. 
vi hade inga lektioner på hela dagen och slutade vid halv ett tror jag (?).
i tisdags hade vi orientering i fontin, så var hemma tolv istället för fyra, underbart !
onsdags var det vanlig skola. 
i går var det också vanlig skola, på kvällen åkte jag och mamma och red. 
så nu sitter jag på altanen, så skönt att de är fredag! i kväll ska jag rida på sthrk, sen får jag se vad som händer ;)
 
ha de bra!

Kommentera här
Julia Wisniewska säger:

allt bra idag?:)
kram.

2013-05-18 | 18:19:49
Bloggadress: http://JuliaWisniewska.webblogg.se
mergimtare ♛ säger:

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? puss&kraam ❤

2013-05-19 | 09:46:08
Bloggadress: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv