Grym vecka

2013-05-12 - 20:28:47 - Kommentarer (1) - Övrigt;

Haloooj, hoppas ni haft en lika bra vecka som jag!
Verkligen haft de hur bra som helst dom senaste dagarna :)
I morse gick jag upp tidigt för att gå till kyrkan, vi stannade även kvar nån timma efteråt, haha alltid lika kul ;)
Sen åkte jag hem och plugga, så åkte jag till stallet vid fem (?) och red ut, mötte Janina på vägen så vi hade sällskap :)
Så nu e jag hemma och sitter med en kopp te och "pluggar".

Ni får ha de bra, kommer ett inlägg med lite bilder i morgon.

Bilder från veckan.


Kommentera här
☆Z I N J A☆ säger:

fina bilder!

2013-05-12 | 20:32:23
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv