brownieeee

2013-05-30 - 19:44:07 - Kommentarer (0) - Foto - Porträtt;
sorry för bildkvalitén, blir så när man för collage, och blogg.se har ju inte bästa kvalitén på sin bilder, hehe. de va rätt dåligt ljus också så dom blev rätt mörka..
 
åh, äntligen är jag brunett igen! speciellt ljust är de inte, känner mig nästan kolsvart i skallen, haha, men jag trivs ändå! Färgade de i går, satt på frissan i lite över 2 timmar, men de var det värt! ;)
Meningen var ju att jag skulle vara brun i håret till bröllopet som är om 9 dagar (!!), alltså nästa lördag, men ska på både student och sedan är de ju skolavslutning snart också, gahaha lääääängtar!! 
 
denna veckan har vart helt okej, inte gjort ett piss, om man får säga så.. 
iaf, nästa vecka e jag typ fullbokad, haha. måndag och tisdag går jag i skolan som vanligt, fast på måndag får vi reda på dom nya klasserna, inget positivt om man säger så.. 
på onsdag går jag i skolan, sedan på kvällen ska jag på studentfest hos en kompis, har typ varit på det en gång innan när jag var 3 år eller ngt, så ska bli kul :)
på torsdag och fredag är vi ju lediga, så på torsdag åker jag och Helena upp till lysekil med Luxine och rider nationalturen, ska bli sååå mysigt och ska ta så mycket kort alltså!
när jag kommer hem, så fixar jag väl mig lite bara, sen sticker hela familjen ner till blekinge, ååh va kul med 4 timmars bilresa, kärlek till de ... 
på fredag ska jag bara softa och sola i stugan, och på lördag är bröllpet, längtar så! första bröllopet i hela mitt liv, här snackar vi bilder altså ;)
och för er som inte vet de, så är det min morbror som ska gifta sig ;)
 
oj, kände att jag bara flög i väg lite, blev ett väldigt långt inlägg, hoppas ni stod ut, haha ;)
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv