3 bilder på min skatt

2013-05-05 - 19:41:52 - Kommentarer (2) - Foto - Hästar;
 
 
tänkte bara säga att ponnyn ovanför är den bästa som finns ♥
 
gick upp vid halv tio, åkte till stenungsund med mamma, fick med mig mycket behövliga saker hem. 
tre par byxor, lite underkläder och lite smink. 
sedan hem och plugga, och vid 5 åkte jag och mamma till stallet :)
mamma red Lulle och jag Luxine, vi red en lång runda och träffade pappa vid hälften.
och nu är jag hemma och ska plugga.. 
 
ha de bra !

Kommentera här
Anonym säger:

det är ju förfan en häst

2013-05-05 | 19:46:04
Paulina säger:

Gud va fin hon är !

2013-05-29 | 21:54:59
Bloggadress: http://paulinaekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv