Övernattning med Goa vänner !

2013-03-03 - 15:17:43 - Kommentarer (0) - Vänner;

Hej !
Tänkte berätta lite om helgen, i fredags gick jag i skolan till två, när jag kom hem tog jag och isa ut Nova på en promenad, och sedan degade vi i soffan bara haha.
På kvällen var de ridlektion på stora höga rk, hade höjdhoppning, himla kul lektion !
Efter de stack jag hem och duschade, sedan kom Alex, Elin, Emilina, Edvin och Gustav haha.. Vi va hos mig en stund och sedan gick vi ut och sen till Elin. Vi gjorde inte spec mycket men kul var det iaf !
I går åkte jag till stallet och red Luxine, vi tog en runda upp till jägersberg och hon va pigg haha ! Jobbade henne lite smått med att gå ner på tygel, och ställa till både höger och vänster. Hon va riktigt glad över att få galoppera lite, sötan !
Efter de åkte jag hem och pluggade, geografi is tha shit, haha nej men sedan åkte jag till Emilina. Där va även Elin, Alex och Samuel, vi sov över och de va riktigt kul ! Somnade sent, så är jättetrött nu haha, när vi gick upp kände jag mig inte helt okej så åkte hem tidigare.
Så nu sitter jag och knarkar i mig Ipren och honungste, borde plugga men är helt slut ...
Jaja, hoppas ni har de bättre än mig och att ni kunde förstå mesta delen av inlägget ! :)

Bild från i går.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv