Mys kväll

2013-03-10 - 13:13:54 - Kommentarer (0) - Vänner;
 
såhär super mysigt hade vi det igår, hihi mysigt va ? :')
 
gårdagen började med att mamma och jag åkte och köpte jeans, mina underbara älsklingar gick tyärr sönder i veckan ... sörjer :(
hittade iaf ett par som var helt okej, så sedan åkte vi hem och sedan vidare till stallet. red bort till paddocken, gick skitdåligt så de ska vi inte snacka om. 
 
efter de var jag hemma en stund och sedan gick jag till Elin, vi tog svängen till ica och köpte massa gott och sedan hämta vi upp pizza. sen så körde pappa oss till Agnes. vi kollade mello och så, helt okej kväll! 
vi "orkade" inte ta oss hem så jag och Elin stannade över natten, vi gick hem rätt tidigt för Agnes skulle iväg.
så sitter i min säng och tänkte få upp lite Florida bilder, måste rensa både datorn och mobilen också! öööh, de värsta som finns :( 
är skittrött också, även om de inte blev sent i går, haha, men ni får ha de! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv