Mitt Mars

2013-03-31 - 19:28:34 - Kommentarer (0) - Månaden;
 
rätt chill månad, inte fotat speciellt mycket men har funkat ändå!
mycket övernattningar med massa goa vänner!
vart en bra månad helt enkelt ;)
 
lite kort om idag:
gick upp vid nio, gudstjänst vid 10.
åkte till stallet efter med Frida.
hem, duscha och äta, sen till Frida, sitter här nu och redigerar bilder haha :)
sedan i kväll sover jag nog över hos Emilina igen med Elin också, rätt najs :),
 
ha de bra! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv