Glad påsk!

2013-03-30 - 11:40:20 - Kommentarer (0) - Vänner;

Hejsan !
Haft sämst uppdatering under veckan, men har inte haft några bilder att bjuda på heller ...
Men iaf, i måndags och tisdag var jag magsjuk så va hemma från skolan.
Men i onsdags och torsdag gick jag dit, de va ju sista dagen så Emma, Emilina, Elin och Agnes och jag åkte ner och käka på tai lee. Riktigt kul!
Tog fyra bussen och sedan hem och rida ut med Helena, vi red ut i en timma ungefär, kul! :)
Efter de va gudstjänst.

I fredags va de gudstjänst på Morran, sedan åkte vi till lunnevi och kolla när A-laget spela :)
Sen på kvällen åkte vi till kyrkan och kolla film och så, sov även hos Emilina så nu ligger vi och degar ;)
Vet inte vad som händer idag men emme snacka om bio så får se hur de blir me de ;)



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv