En lista

2013-03-18 - 18:40:57 - Kommentarer (1) - Övrigt;
snodde den från Frida ... ;)
 
Fem saker som..
 
Upprör dig
1. när jag har rätt, men alla tror att jag har fel (haha..)
2. djurplågeri
3. att man fryser ihjäl så fort man går utanför dörren .. 
4. mobning 
5. läxor och prov 
 
 
Gör dig glad
1. vännerna 
2. Luxine
3. att fota
4. familjen 
5. när allt rullar på som det ska med skolan, vänner och familj
 
 
Du älskar
1. Min familj
2. Alla goa vänner (!)
3. Hästarna 
4. min kära kamera och dator
5. mina små djur 
 
 
Du lyssnar på just nu
1. Linkin Park - Castle of glass, In The End och Numb
2. Kent - 999, Töntarna, Tänd På, Jag ser dig, Isis och bast, Pärlor och Dom andra
3. Green Day - Holiday, Whatsername, American Idiot och 21 guns 
4. U2 - Beautiful Day
5. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge, Snow [Hey Oh] och Dani California 
 
Du gjort idag
1. varit i skolan
2. "shoppat" present
3. pluggat
4. köpt/ätit godis, hähä ..
5. fikat

Kommentera här
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist säger:

Sv: Tack! :D

2013-03-18 | 19:41:05
Bloggadress: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv